Jump to content
Forum Sköldpaddor

Hej - Tillbaka Till Detta Forum Flera År Senare!


Maria
 Share

Recommended Posts

Nu har jag hittat tillbaka till detta suveräna forum efter flera års frånvaro. Minns flera av er och den proffsiga support som jag alltid fick här. Jag arbetade i zoobutik och tog hand om en T. graeca terrestris som hittades utomhus och lämnades in till oss. Då hade Inez som jag kallade henne dubbelsidig lunginflammation men tillfrisknade efter veterinärvård och bodde hos mig några år. När vi hade platsbrist flyttade Inez till en annan medlem här på forumet som jag tyvärr tappade kontakten med efter något år. Jag vet inte hur Inez lever sitt liv idag men tänker ofta på henne.

Nu är min livssituation annorlunda. Två barn har tillkommit som blivit ganska stora och vi bor i hus med trädgård. Vi har planer på att två grekiska landsköldpaddor ska få flytta hem till oss och jag vill bygga frilandsterrarium i trädgården. Vill bara säga hej här på forumet och nu ska jag åter insupa all er ovärderliga kunskap!

Hälsningar Maria, numera bosatt i Kungälv på västkusten.

Link to comment
Share on other sites

Trevligt. Jag har också grekiska, och älskar denna hobby.Är också katt uppfödare, min man och jag är också intresserade av koi fisk och har en härlig damm med japanska koi. Hoppas du hittar några grekiska vänner!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...