P-A Postat November 14, 2012 Share Postat November 14, 2012 Det finns en knapp i varje inlägg för "Like this".Eftersom jag inte är medlem i Facebook har jag inte haft så stor koll på denna funktion.En av våra norska medlemmar har påpekat att denna funktion inte fungerar så nu har jag undersökt och hittat anledningen.Nu kan ni "gilla" om ni vill. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helena Palén Berggren Postat November 14, 2012 Share Postat November 14, 2012 Gilla Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrumPeter Postat November 14, 2012 Share Postat November 14, 2012 Varför inte ta dig in på Facebook P-A, det är ett intressant forum när det används på rätt sätt?! :-) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-A Postat November 14, 2012 Author Share Postat November 14, 2012 Jag brukar titta in på Irenes konto ibland för att läsa vad barnen skriver. Ibland kommer det något intressant om barnbarnen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts