Regna Postat Juni 30, 2012 Share Postat Juni 30, 2012 Jag gissar att ganska många sköldpaddor (och ägare) är lite missnöjda med vädret hittills i sommar. Det är verkligen inget för soldyrkare! Här hos mig finns i alla fall ett gäng som tycker att ju blötare dess bättre Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helena Palén Berggren Postat Juni 30, 2012 Share Postat Juni 30, 2012 och sällskap har de Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smulis Postat Juni 30, 2012 Share Postat Juni 30, 2012 (edited) De ser ut att ha det härligt Våra har det ganska bra de också,iallafall de dagar det inte regnat och varit kallt i kombination för de dagarna har de fått vara i sina inneburar.Här solar några av våra ryssar.Två av våra leoparder passar på att vara utanför växthuset och äta och njuta lite av solen. Edited Juni 30, 2012 by smulis Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regna Postat Juli 1, 2012 Author Share Postat Juli 1, 2012 och sällskap har de Ja, visst är den söt! Det är väl en padda? Jag vet inte riktigt hur man ser skillnad på padda och groda. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regna Postat Juli 1, 2012 Author Share Postat Juli 1, 2012 Här solar några av våra ryssar.Det ser härligt varmt och skönt ut där vid väggen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts