stefan Postat Juli 12, 2011 Share Postat Juli 12, 2011 Halloj. Länge sedan jag var aktiv här, kul att se forumet har behållt sin höga nivå och kunniga medlemmar. En ny funktion tycks ha smugit sig in; betyg på medlemar. Något jag dock inte hittar är hur dessa betyg räknas ut? Är det via rösta upp/ned svar eller något annat? Ifall det är via rösta upp/ned spelar det någon roll öht om man röstar ifall man har lägre "score" än inläggets författare? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
geekie Postat Juli 12, 2011 Share Postat Juli 12, 2011 Får man betyg!? Iih! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-A Postat Juli 12, 2011 Share Postat Juli 12, 2011 Halloj. Länge sedan jag var aktiv här, kul att se forumet har behållt sin höga nivå och kunniga medlemmar. En ny funktion tycks ha smugit sig in; betyg på medlemar. Något jag dock inte hittar är hur dessa betyg räknas ut? Är det via rösta upp/ned svar eller något annat? Ifall det är via rösta upp/ned spelar det någon roll öht om man röstar ifall man har lägre "score" än inläggets författare?Jag vet inte Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMNT Postat Juli 14, 2011 Share Postat Juli 14, 2011 Vart hittar du betygen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duransson Postat Juni 30, 2012 Share Postat Juni 30, 2012 Om jag lägger ett äpple på katedern får jag bättre betyg då? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts