Jump to content
Forum Sköldpaddor

Saknar Det Gammla Forumet!

Guest Daniel

Recommended Posts

Hej Daniel!

Jag tycker att det här nya forumet är mycket bättre än det gamla eftersom det har mkt mer funktioner. Om du registrerar dig som medlem/användare är det enklare att få överblick över alla inlägg eftersom du då kan speciellt visa de inlägg du inte har läst tidigare och slipper leta bland alla.... Sen kan du ju läsa lite personlig info om övriga som är registrerade och en del andra kul grejer...

Men det är ju bara vad jag tycker i och för sig...

Mvh Maria

:)

Jag kan bara hålla med Maria i detta... jag håller oxå fast med att detta Forum är bättre & trevligare... Här är det lättare att minnas vad man läst & inte läst, även om man såg vilken länk man hade knappat in sig på i det förra. Men jag håller helt & fast kvar att detta forum är MYCKET bättre än det förra!

Till Daniel!

Om du skulle ta & registrera dig så skulle du upptäcka en hel del Härliga funktioner som inte fanns på det förra Forumet. Dvs, det är en helt NY värld som Öppnat sig här inne. Så sätt dig nu lugnt & stilla, Klicka in på Registrera & kom in som medlem, så skall du se vad mycket bättre detta forum är!

:D

Mvh Åsa

Guest Inga-Karin

Hej!

Fortfarande så tycker jag också att det är svårt att överblicka det nya Forumet, men min ambition är att lära mig det så småningom. Det är på något vis "gladare" "färggrannare", men frågan är om innehållet kommer att bli det samma, när vissa av oss inte ser helheten ?

Vad är fördelen f.ö. P-A...Var det något med att slippa reklamen utan att behöva betala för det, så får vi väl anstränga oss lite extra. Det ger sig säkert så småningom, men det kanske inte är enbart det gamla gardet som har svårt för nymodigheterna efter vad det verkar ? Det känns bättre !

I Kolbäck har vi fått vårkänning. Paddorna är på alerten och badar och äter gott av det som bjuds. I växthuset är det redan + 10 grader, så snart kan de få stå där en stund mitt på dagen och sola sig på ett liggunderlag. Något som de båda gillar. I rasthagarna är det dock 20 cm skarsnö fortfarande. Vi har dock ägnat veckan åt omplantering av småplantor som Johannesbröd och Granatäpple.

Jag önskar oss alla lycka till med Forumets mysterier och en vår som vi nu går tillmötes !

Hälsningar: Inga-Karin

daniel varför saknar du det gamla forumet? kanske det är något som vi andra inte tänkt på, och som går att ordna.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...