P-A Postat Februari 8, 2004 Share Postat Februari 8, 2004 Välkomna till detta nya forum som är tänkt att ersätta de tidigare om land- resp vatten- och sumpsköldpaddor som jag satt upp. Det finns ett "language packet" som översätter rubriker och ledtexter till svenska men jag har inte lyckats instalera det än. Hoppas att det inte ska dröja alltför länge. Man kan registrera sig som medlem. Det går också bra att besöka forumet som "gäst" och man kan göra nya inlägg och svara på inlägg som gäst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zanét Postat Februari 8, 2004 Share Postat Februari 8, 2004 Hej P-A och grattis till ditt nya forum Zanét Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maria Postat Februari 9, 2004 Share Postat Februari 9, 2004 Hej! Ett sånt här forum har jag längtat efter! Kanonbra! Jag vill tacka för den fina stämning som har rådit på det förra forumet och hoppas att det kommer att fortsätta vara så nu på det nya. Ha en fin dag allihop! Med vänliga hälsningar Maria med Inez i Göteborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karolina Postat Februari 9, 2004 Share Postat Februari 9, 2004 Ja! Jättebra! Det här är lite mer struktur. Härligt... hoppas nu att alla kommer över hit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LenaS Postat Februari 9, 2004 Share Postat Februari 9, 2004 Lycka till med nya forumet! Nu ska man bara lära sig hur det hela fungerar! Förmodar att man ska skriva under "Landsköldpaddor" och inte här när det gäller det osv... Det blir säkert bra och tydligare verkar det va! Man ser svaren på direkten osv. Lena S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ammi Postat Februari 9, 2004 Share Postat Februari 9, 2004 Det kan nog bli bra när man har lärt sig det. Men ska man logga in sig som medlem eller nåt? Jag fattar inte hur man ska göra i så fall. Förklara för mig! Lycka till med detta forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ammi Postat Februari 9, 2004 Share Postat Februari 9, 2004 Hej igen.Jag lyckades logga in och registrera mig! Alltid en början, hihi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kerttu Postat Februari 9, 2004 Share Postat Februari 9, 2004 Det ska bli jättefint det här! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Postat Februari 9, 2004 Share Postat Februari 9, 2004 Hallå... det ser kanon ut ) MvH:Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andreas Postat Februari 9, 2004 Share Postat Februari 9, 2004 Det här blir bra P-A. Lite ovanligt nu i början bara men man lär väl vänja sig snart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebecka Postat Februari 10, 2004 Share Postat Februari 10, 2004 Hej hej allesammans! Ja forumet verkar jätte bra! Men hur har ni lyckats lägga in bilder...jag har inte lyckas med det...? Mvh Rebecka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marita Postat Februari 10, 2004 Share Postat Februari 10, 2004 snyggt forum kul att det redan har registrerast så många redan. kan berätta att repti.net också kommer med upplyftning av sin sida den ser helt ok ut tror dom skulle lanscera den på måndag om allt går bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.