Jump to content
Forum Sköldpaddor

Ang Detta Forum!

Guest Åsa

Recommended Posts

Hejsan!

Nu måste jag få skriva lite om detta forum...

Måste tillägga än en gång att detta är ett Underbart forum för alla är så väldigt trevliga & tillmötes gående!

Tack för alla tips Ni gett mig & mina små "barn" (Sköldisarna)!

Jag är så glad att jag hittade detta forum dvs att jag hittade till det gammla forumet & följde med hit till det nya.

Hur jag hittade hit det kommer jag dock inte ihåg just nu, men det är i och för sig ovesentligt just nu. Det viktiga är att det finns här & att ALLA är så underbara & snälla!

P-A med Fru vill jag säga så mycket gott om att det finns inte ord att säga allt bra om dem! Önskar er all lycka med era sköldpaddor & forumet mm!! :)

Ni är underbara som ställer upp & svarar på alla frågor & att vi kan byta erfarenheter med varandra! :D

Många gånger kan det verka som man är en oduglig "matte" bara för att man inte kan vissa saker, som hos många är en självklarhet. Här är det ingen som klassar ner en bara för att man ställer konstiga frågor osv... :unsure:

Förhoppningsvis kommer detta aldrig att förekomma här, att man klassas ner för dumma & konstiga frågor, samt att man kanske glömmt något & frågar om samma fråga en gång till osv..

Tack för att alla ställer upp på varandra!

Många kramar till er alla! ;)

Mvh Åsa

Jag känner precis som du.

Vad skulle jag göra utan detta forum? :blink: Ringa Hasse (uppfödaren jag köpte Ingrid & Maria av) stup i ett och fråga. Nu behöver jag inte störa honom allt för mycket. Jag hittar ju svaren till mina frågor här. :D

TACK ALLA!!!

:rolleyes:

//Helena

Guest Karolina

Visst är det väl underbart!

Det bästa är ju att ingen fråga är för dum för att ställas.

Om man frågar något som verkar helt självklart för andra, så är det bara vänliga svar man får och det grundar sig nog i en vilja för alla sköldpaddor att må bra. :)

Kan bara instämma i det ni sagt. Just det där att alla här verkligen bryr sig om sina sköldpaddor, och vill försöka göra det bästa för dem. Att ingen fråga är för dum att ställas. Att man tillåts svara fast man inte är riktigt säker, utan har en massa teorier o funderingar. Listan kan göras lång :)

• 3 months later...
Guest frågvis

Jag måste bara skriva och hålla med det många av er redan sagt.

Vill även tillägga att det råder en mycket bra och trevlig samtalston här jämfört med många andra forum gällande reptiler

Tack, Tack Tack, alla underbara medlemmar :P:D;) som bidrar till det.

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...