tec Postat Maj 24, 2020 Share Postat Maj 24, 2020 Någon som har några tips på växter att plantera direkt i lådan till min sköldpadda? Gärna något flerårigt. Jag ska byta från bark till 50/50 jord sand så tänker det skulle se så "verkligt" ut som möjligt, som om jag tagit in en bit av savannen i klädkammaren. Jag har honom i en relativt stor kaninbursbotten så kommer väl ha sandjorden i alla fall 1dm djup. tack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helena Palén Berggren Postat Juli 12, 2020 Share Postat Juli 12, 2020 Gräv upp en bra bit gräs och "plantera" in. Jag sätter även in hela plantor av groblad, svartkämpe och maskros även om de fort blir uppätna. Ibland hinner de rota sig och växer upp på nytt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-A Postat Juli 25, 2020 Share Postat Juli 25, 2020 Vilken art har du? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts