Guest Karolina Postat Februari 10, 2004 Share Postat Februari 10, 2004 Jag har lagt till en signatur. På så sätt slipper P-A fråga om ålder, vikt, art och kost när man ställer frågor. Han brukar ju göra det annars... den informtionen läggs ju alltid till automatiskt i slutet av mitt inlägg nu. Ett litet tips bara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ammi Postat Februari 12, 2004 Share Postat Februari 12, 2004 Va smart. Hur gjorde du då? I vilken "bild" var du inne i när du gjorde din signatur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-A Postat Februari 12, 2004 Share Postat Februari 12, 2004 Gå in i "Min kontrollpanel" Därifrån går du in på "Ändra signatur" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Inga-Karin Postat Februari 12, 2004 Share Postat Februari 12, 2004 ??? Menar du i det vanliga kontrollpanelen ? Där har ju jag en annan signatur redan som bifogas e-posten. Kan man ha mer än en signatur ??? / Inga-Karin Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-A Postat Februari 12, 2004 Share Postat Februari 12, 2004 Det finns en länk på detta forum som heter Min kontrollpanel. Den finns uppe till höger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.