Jump to content
Forum Sköldpaddor

Gettogether?


Jeppe
 Share

Recommended Posts

Är det någon som skulle vara intresserad av att ses en sväng för lite fika och sköldpadds-/struntprat någon dag framöver? Nu har jag fått lov att nörda loss hemma ett tag, men min bättre hälft börjar bli lite trött på att höra på sköldpaddspratet. Det skulle vara kul att träffa andra sköldpaddsnördar och få bubbla lite.

Jag lägger gärna hus till, men jag vet inte hur många av er som bor i min del av landet (bor i Trollhättan).

Link to comment
Share on other sites

Jag skulle gärna träffas och snacka sköldpaddor. Jag bor i Örebrotrakten men jag är inte rädd att åka en bit. / Peter

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer med lite förslag på datum i början på nästa vecka då. Om ni vill ta en hel helg kan jag se om det finns möjlighet att få lite rabatt/fribiljetter till Universeum eller Nordens ark (inga garantier än).

Link to comment
Share on other sites

Jag föreslår antingen sista helgen i juni (27-28/6) eller första helgen i augusti (1-2/8). Vilken dag i de nämnda helgerna det blir spelar mig ingen roll. Kan som sagt se på möjligheterna för att besöka någon djurpark i närheten, men då får det kanske bli ett tvådagars-projekt.

Duransson och P-A, ni får gärna tala om hur ovanstående helger ser ut för er.

Finns det fler som är sugna på att hänga på är det bara att säga till.

Link to comment
Share on other sites

1-2/8 funkar för mig.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tjena Jeppe, jag har varit relativt inaktiv på forumet men har ett stort hjärta för landsköldpaddor. De är så att min bästa vän sedan många år tillbaka är otroligt förtjust i vattensköldpaddor och har ett flertal själv. Om rum finns och fler såna som oss kommer vi gärna förbi och har det trevligt medans vi samtalar om dessa fantastiska små krabater :)

Jag har tyvärr svårt att på rak arm svara om vi kan komma det datumet du satt, men om det låter intressant så kan jag återkomma med ett mer givande svar.

Sedan behöver jag även prata med min vän, men han skulle nog hoppa av lycka när han hör detta.

Vi bor i Stockholm men en liten trip till Trollhättan skulle inte skada, faktiskt aldrig varit där ;)

med vänliga hälsningar

//Kristian R

Link to comment
Share on other sites

Hej Kristian. Vi hittade inte riktigt något datum, så planerna med Duransson lades lite på is. Sköldpaddsentusiaster av alla de slag är dock alltid varmt välkomna förbi! Der är alltid kul att få prata lite sköldpaddor.

Hör bara av dig om/när ni hittar ett, eller ett par datum som passar er så ska vi säkert kunna planera in något.

Mvh

Jesper

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag förstår! Min semester är i fullaste fart och så som det ser ut nu är det mycket svårt att planera in någonting. Speciellt när man misslyckats planera in semestern med polarna som vart tänkt skulle hänga med. Men tyvärr kan man inte alltid lyckas! Du vet hur dagens jobb är..

Vi får återkomma när vi vet något mer specifikt

MVH

Kristian R

Link to comment
Share on other sites

Gör så. Vi finns kvar på västkusten med kaffe klart om någon har vägarna förbi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...