Jump to content
Forum Sköldpaddor

Utseende


Ronnie
 Share

Recommended Posts

Ja ha! du är ju full av hemligheter P-A :D

Detta var inte väntat.

/R

Link to comment
Share on other sites

Ha ha! ja ja, men det nya ser betydligt "renare" ut. Det finns kanske funktioner som saknades på 3.1.4?

/R

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

På förra versionen kunde man ju byta till ett par olika färgkombinationer på forumet men jag hittar inget om det nu. Har detta alternativ tagits bort på denna uppdatering, eller är det bara jag som inte hittar rätt?

Link to comment
Share on other sites

De gamla valbara "skinsen" (utseenden) som jag hade valt ut och lagt in i listan över valbara blev inte bra i denna version.

Förmodligen finns det nya skins som är anpassade till version 3.2. Har inte hunnit kolla upp detta ännu. Kanske lägger jag in valmöjligheter så småningom när sköldpaddorna har gått och lagt sig för vintern :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Då vet jag hur det ligger till. Färgkombinationen som den är nu smälter samman en aning på min laptop, speciellt om man inte har skärmen i rätt läge. Lite i-landsproblem kanske ^_^ Kommer det (eventuellt) nya skins framöver så blir jag supernöjd.

Måste även säga att denna versionen känns mycket bättre än förra. Det var inget fel med gamla i sig, men den nya känns helt enkelt renare och smartare uppbyggd. Helt klart ett steg i rätt riktning!.

Link to comment
Share on other sites

Om man klickar på "Change Theme" längst ner till vänster får man nu upp ett par alternativ.

Har du något önskemål om bakgrundsfärg?

Link to comment
Share on other sites

Tack för den infon P-A, personligen så tycker jag att Nature är den som passa mina ögon bäst.

/R

Link to comment
Share on other sites

Ah, tack för det. Där fanns ju ett par olika att välja på.

Har du något önskemål om bakgrundsfärg?

Nej, jag har inget precist önskemål. Men en lite mörkare bakgrundsfärg, ljusa inläggsrutor och en mörkare färg som skiljer varje inlägg från ett annat. Nu fanns det ju redan att välja på, så jag är nöjd som det är :)

Link to comment
Share on other sites

Jag som är ett stort fan av grönt har nu valt min favotit :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...