Mimmi Postat September 21, 2009 Share Postat September 21, 2009 När jag går in på galleriet och klickar på New... så får jag ett felmeddelande: [#1073] Sorry, there are no available categories to create your album. Samma felmeddelande får jag även om jag går in på Inställningar o create your first album.Hur lägger jag upp ett album? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merlin Postat September 22, 2009 Share Postat September 22, 2009 klicka på Gallery, välj sköldpaddsbilder och klicka på Add image Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merlin Postat September 22, 2009 Share Postat September 22, 2009 du har bara ett visst tilldelat utrymme i galleriet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimmi Postat September 22, 2009 Author Share Postat September 22, 2009 klicka på Gallery, välj sköldpaddsbilder och klicka på Add imageTack så jättemycket för hjälpen - har lagt upp en bild på Olivia nu Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts