Jump to content
Forum Sköldpaddor

Sköldpaddor.ifokus


BusHanna
 Share

Recommended Posts

Finns det ingen själ härinne som känner sig manad att starta (vara sajtvärd) eller vara medarbetare för sköldpaddor.ifokus?

Ifokus är ju ett stort forum nätverk där man reggar sig med ett användarnamn och därefter surfar runt på alla ifokus-sajter. Man kan ha favoriter, lägga in artiklar på sajter, man blir ständigt uppdaterad när någon har svarat på en tråd som man är aktiv i, även på en annan ifokus sajt och så vidare.

Jag är medveten om att det finns reptiler ifokus, men där är det bara orm och ödlefolk. Jag kommer faktiskt därifrån men det är jobbigt att regga sig på flera forum samtidigt.

Jag är inte så haj på sköldisar ännu. Har haft en Trachemys scripta troostii Gulörad i knappt 1 år och nu skaffat en Ocadia sinensis Kinesisk halsbandad sköldpadda. Men jag lär mig och delar gärna mitt intresse med likasinnade.

Bara en tanke...

Link to comment
Share on other sites

Var in på Ifokus hemsida och tycker det är reklam och plotter.

Jag vill ha en sida för ett specialintresse där experter är samlade och jag enkelt kan se vad de olika diskussionerna eller frågorna handlar om. Det finns redan en sån bra sida; Nämligen denna sida. ;)

Link to comment
Share on other sites

Och jag menar Forum sköldpaddor.

Link to comment
Share on other sites

Det var inte meningen att trampa på någons ömma tå här. :unsure:

Och jag förstår vilket jättejobb ni gör med detta forum och jag förstår om du P-A(?) inte vill flytta på dig.

Se det som ett tips, ingenting annat.

Jag kommer nog att fortsätta och hänga här på detta forum om det flyttar eller inte. Men jag har många fler intressen då jag också har både Norska Skogkatter, Hamstrar plus att jag gillar att hålla på med datorer och fota, och alla de finns samlade på Ifokus.

Inget illa menat. Jag älskar forumet. Ligger lite illa till bara. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Själv orkar jag inte hålla koll på fler forum även om jag skulle vilja. Kollar detta forum o repti när det gäller sköldpaddor, när det gäller undulater o katarinaparakiter håller jag koll på 5 forum, natur och trädgård två. Jag är med i ifokus, men kollar bara undulater - om jag orkar ska jag kika in på sköldpaddsforumet. Tack för tipset :)

Link to comment
Share on other sites

Själv orkar jag inte hålla koll på fler forum även om jag skulle vilja. Kollar detta forum o repti när det gäller sköldpaddor, när det gäller undulater o katarinaparakiter håller jag koll på 5 forum, natur och trädgård två. Jag är med i ifokus, men kollar bara undulater - om jag orkar ska jag kika in på sköldpaddsforumet. Tack för tipset :)

Jag måste göra dig besviken, sköldpaddor.ifokus.se finns inte ännu, jag skulle vilja starta det, men kan för lite ännu om sköldpaddor. Medarbetare kan jag vara, dock inte sajtvärd.

Link to comment
Share on other sites

Jag måste göra dig besviken, sköldpaddor.ifokus.se finns inte ännu, jag skulle vilja starta det, men kan för lite ännu om sköldpaddor. Medarbetare kan jag vara, dock inte sajtvärd.

Aha då förstår jag - det blir nog svårt att hitta någon kunnig som orkar starta upp och vara ansvarig för ett nytt forum.

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker det forum som redan finns är alldeles i särklass, med uppfödare som haft sköldpaddor i massor av år.

Land, vatten och sumpsköldpaddor....

HElt obefogat att starta nytt nån annanstans.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...