Jump to content
Sköldpaddsforum
Sign in to follow this  
Gadnert

Vart passar säljes in?

Recommended Posts

Gadnert

Hej,

Jag lade igår in en säljes-annons på mitt aquaterrarie under Vatten- och Sumpsköldpaddor eftersom det kändes som det närmaste ämnet jag kunde hitta.

Nu har något tagit bort annonsen och jag kan inte hitta den i något annat underforum så jag antar att den inte blivit flyttad heller?

Är det inte tillåtet med Annonser för sköldpaddstillbehör här på sköldpaddsforumet? Och om det är, vart ska dom ligga?

Mvh / Johan

Mimmi

Som jag har fattat det så får man skänka bort det, men inga kommersiella annonser är tillåtna.

P-A
Är det inte tillåtet med Annonser för sköldpaddstillbehör här på sköldpaddsforumet? Och om det är, vart ska dom ligga?

Annonsering om köp och sälj liksom hänvisning till annonser på annons-sidor i avsikt att hitta säljare eller köpare på annons-sidor är inte tillåtet.

Forumregler

Helena Palén Berggren

Sätt in annons på Repti.net, Blocket, Eniro.se.

Gadnert

Ok, tack för förtydligandet! Jag gillar forumet och tog mig inte tid att läsa hela regelverket då det brukar vara detsamma då dom flesta forum.

Om jag då iaf får tipsa om att kanske sätta upp en köpes/säljes/skänkes del då det kan gynna sköldpaddsägare som vill dela med sig av någon bra idé eller sälja/köpa någonting specifikt till sköldpaddor?

Själv är jag t.ex aldrig inne på repti.net då det är mest andra reptiler där och sköldpaddsforumet verkar vara ett riktigt bra forum för sköldpaddsälskare att samlas och utbyta erfarenheter och tips, så varför inte materiella ting också?

Mvh / Johan

EJS

P-A skulle det kanske inte vara bra med en del i Allmänt Forum för bortskänkes?

Just nu är det hela sju trådar på första sidan under Vatten- och Sumpsköldpaddor som handlar om djur som bortskänkes.

Alternativt en klistrad tråd i forumdelen där man får lägga in sina djur som bortskänkes.

Cecilia
EJS: P-A skulle det kanske inte vara bra med en del i Allmänt Forum för bortskänkes?

Bra förslag! :)

Guest Rutan

Bra förslag! :)

Instämmer bra förslag!

TMNT

Ser att förslaget har blivit verklighet. Bra!

Det händer ju med ganska jämna mellanrum att sköldpaddor bortskänkes, speciellt vattensköldpaddor, så nu blir det lite mer ordning och reda. Och bortskänkestrådarna försvinner inte bland alla andra på samma sätt nu.