Jump to content
Forum Sköldpaddor

Vart passar säljes in?


Gadnert
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jag lade igår in en säljes-annons på mitt aquaterrarie under Vatten- och Sumpsköldpaddor eftersom det kändes som det närmaste ämnet jag kunde hitta.

Nu har något tagit bort annonsen och jag kan inte hitta den i något annat underforum så jag antar att den inte blivit flyttad heller?

Är det inte tillåtet med Annonser för sköldpaddstillbehör här på sköldpaddsforumet? Och om det är, vart ska dom ligga?

Mvh / Johan

Link to comment
Share on other sites

Som jag har fattat det så får man skänka bort det, men inga kommersiella annonser är tillåtna.

Link to comment
Share on other sites

Är det inte tillåtet med Annonser för sköldpaddstillbehör här på sköldpaddsforumet? Och om det är, vart ska dom ligga?

Annonsering om köp och sälj liksom hänvisning till annonser på annons-sidor i avsikt att hitta säljare eller köpare på annons-sidor är inte tillåtet.

Forumregler

Link to comment
Share on other sites

Ok, tack för förtydligandet! Jag gillar forumet och tog mig inte tid att läsa hela regelverket då det brukar vara detsamma då dom flesta forum.

Om jag då iaf får tipsa om att kanske sätta upp en köpes/säljes/skänkes del då det kan gynna sköldpaddsägare som vill dela med sig av någon bra idé eller sälja/köpa någonting specifikt till sköldpaddor?

Själv är jag t.ex aldrig inne på repti.net då det är mest andra reptiler där och sköldpaddsforumet verkar vara ett riktigt bra forum för sköldpaddsälskare att samlas och utbyta erfarenheter och tips, så varför inte materiella ting också?

Mvh / Johan

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

P-A skulle det kanske inte vara bra med en del i Allmänt Forum för bortskänkes?

Just nu är det hela sju trådar på första sidan under Vatten- och Sumpsköldpaddor som handlar om djur som bortskänkes.

Alternativt en klistrad tråd i forumdelen där man får lägga in sina djur som bortskänkes.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ser att förslaget har blivit verklighet. Bra!

Det händer ju med ganska jämna mellanrum att sköldpaddor bortskänkes, speciellt vattensköldpaddor, så nu blir det lite mer ordning och reda. Och bortskänkestrådarna försvinner inte bland alla andra på samma sätt nu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...