Jump to content
Forum Sköldpaddor

AllExperts

P-A

Recommended Posts

En svensk sköldpaddsexpert ställer diagnos och rekomenderar A-vitamin, eventuellt via injektion för att bota luftvägsinfektion. :angry:

AllExperts

Jag tycker det är ytterst märkligt att hon kallas "expert" på sidan. För det första är det ett mycket dåligt råd, som kan vara direkt skadligt för sköldpaddan. Djurägaren i detta fall borde i stället rådas att söka upp en veterinär med kunskap om sköldpaddor. För det andra anser jag henne oseriös i hennes profil. Hon säger sig ha god kunskap om sköldpaddans "bodylanguage", jag undrar vad hon menar med det exakt för vad jag sett använder sig sköldpaddor mycket lite av gester. Någon bra kunskap om sjukdomar verkar hon däremot inte ha och borde därför inte få ha ansvaret att ge expertråd i ämnet.

En svensk sköldpaddsexpert ställer diagnos och rekomenderar A-vitamin, eventuellt via injektion för att bota luftvägsinfektion. :angry:

AllExperts

• 4 weeks later...

hmm, henne hade inte jag litat på...men o andra sidan så åker vi ändra från Malmö till Göteborg för att komma till bra veterinärer med paddan :wub: så jag har inte så stor koll på vad som finns i andra delar av sverige

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...