Jump to content
Forum Sköldpaddor

Annons


fridolf

Recommended Posts

Den ser ut att må bra, hoppas den kommer till ett bra hem. :wub: Men den är nog för plutteliten för att man skall kunna se vad det är för kön. Den ser ut att vara mindre en min fyra åriga skötpadda.

Ja, den mår nog bra i alla fall. Men jag blir ändå lessen när jag ser sånt här. 'Min matte har fått andra intressen' ... sen är djuret kanske bara två år eller nåt. Man får ju tänka lite i alla fall när man skaffar ett djur som kan leva i sexti år. 'Andra intressen' ... :(

Leisha

Link to comment
Share on other sites

Hej, jag ville bara vara hjälpsam, jag har kennel och vi hjälps åt och tar ibland med oss en valp från en annan kennel till en valpköpare som bor utefter vägen. Detta är helt efter gällande regler, som gäller för alla ryggradsdjur. MVH Ancora

Om jag ev. hittar en uppe hos dig kanske den kan, som Mimmi skrev, lifta söderut med dig? :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, den mår nog bra i alla fall. Men jag blir ändå lessen när jag ser sånt här. 'Min matte har fått andra intressen' ... sen är djuret kanske bara två år eller nåt. Man får ju tänka lite i alla fall när man skaffar ett djur som kan leva i sexti år. 'Andra intressen' ... :(

Leisha

Ja. :( Vi får i alla fall hoppas att de nya ägarna får rätt info mm. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...