Jump to content
Forum Sköldpaddor

bilder på oss


LouiseGustafsson

Recommended Posts

hej alla!

i många forum har folk gjort en tråd där dom lägger in bilder på sig själva, så man vet till utseende vem man pratar med. skulle inte det va kul? men sen behöver det inte heller gå överstyr som det har gjort på repti.net. :P:lol:

Link to comment
Share on other sites

hej alla!

i många forum har folk gjort en tråd där dom lägger in bilder på sig själva, så man vet till utseende vem man pratar med. skulle inte det va kul? men sen behöver det inte heller gå överstyr som det har gjort på repti.net. :P:lol:

Är det något som inte går över styr på den sajten? det är skönt att det finns denna sidan där det är mycket allvar med en stänk av humor och inte tvärtom.

R/P

Link to comment
Share on other sites

Är det något som inte går över styr på den sajten? det är skönt att det finns denna sidan där det är mycket allvar med en stänk av humor och inte tvärtom.

R/P

ne, jag tror inte det. hittade repti innan jag hittade hit. och när jag hade läst igenom massa trådar var jag i chock när jag slutade läsa. :P

Link to comment
Share on other sites

hej alla!

i många forum har folk gjort en tråd där dom lägger in bilder på sig själva, så man vet till utseende vem man pratar med. skulle inte det va kul? men sen behöver det inte heller gå överstyr som det har gjort på repti.net. :P:lol:

Bilder tar stor plats så det blir mindre över till det som forumet verkligen är till för.

Vill du veta hur andra ser ut får du nog maila och be om en bild. Då tas inget utrymme från "sköldpaddorna"

Link to comment
Share on other sites

Bilder tar stor plats så det blir mindre över till det som forumet verkligen är till för.

Vill du veta hur andra ser ut får du nog maila och be om en bild. Då tas inget utrymme från "sköldpaddorna"

Eller titta på t ex Helena's profil där hon har en bild på sig själv ;)

Link to comment
Share on other sites

Går ju att lägga ut bilder på andra sidor som man sedan länkar till. Lika som ni pratade om att göra med bilderna på sköldpaddorna. Tycker också att det kunde vara kul att se lite ansikten ^_^

//Johannes

Link to comment
Share on other sites

vi struntar i det. det va bara ett förlag.

och johannes, dig vet jag redan hur du ser ut. nästan i alla fall ;)

Link to comment
Share on other sites

Njae fast vi kan ju höra vad dom andra tycker innan vi lägger ner iden helt...P-A och Andreas kanske kan yttra sig lite ^_^

//Johannes

Link to comment
Share on other sites

Njae fast vi kan ju höra vad dom andra tycker innan vi lägger ner iden helt...P-A och Andreas kanske kan yttra sig lite ^_^

I den personliga profilen kan man ladda in ett foto, några har lagt in foto på sig själva. Jan-Erik "Agalycchnis" har t o m lagt in en bild på sig själv som avatar (den som visas i alla inlägg).

Jag tycker att det är ett bättre sätt att visa hur man ser ut för de som vill det än att ha en speciell tråd för det.

Link to comment
Share on other sites

Nu har iaf jag laggt in en bild på mig i den personliga profilen :). Jag tycker att det skulle vara kul att se lite bilder på er andra också, men det är ju upp till er

//Johannes

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...