Jump to content
Forum Sköldpaddor

PWSS


Wiras

Recommended Posts

Tjena!

jag har skickat mail och beställt en lampa och en lamphållare från pwss (www.pwss.se) och jag har fått ett mail som det står att man ska få när man har beställt och sen står det att man ska få yttligare ett när de har ränkat ut vad frakten blir osv.

Fast de svarar aldrig på mailen jag skickar och jag har ännu inte fått det där andra mailet på beställningen (iofs beställde jag igår), någon som har haft samma problem som mig med dem, och hur snabba är de på att frakta står 2-20 dagar, men jag bor i norrköping och vingåker är inte så långt härifrån?

Link to comment
Share on other sites

Jag har handlat ofta av PWSS då det inte finns de lampo,hållare osv. där jag bor. Sist så köpte jag en PowerSun och den kom efter bara några dagar. Jag fick ett mail från PWSS där de talar om vad kostnaden blir med frakt osv. Det brukar bli billigare att bet. i förskott. Det gjorde jag, och 2 dagar senare hade jag min lampa.

Jag tror att de har har sin affär på hobbybasis och har för mig när jag en gång mailade att de bad om ursäkt att jag inte fått svar direkt.

Men det är jag det!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...