Jump to content
Forum Sköldpaddor

Äntligen


ohlson10

Recommended Posts

Äntligen har Mimmi lagt ut en egen hemsida för de vetgiriga.

Naturligtvis finns redan bra sidor som uppfödarna har lagt ut, och tittar på dessa ofta. Men det är alltid kul med fler svenska sidor...

Tack Mimmi. Nu väntar vi bara på Andreas.... :D

Link to comment
Share on other sites

Tack Maria. Ja, det är ett skriande behov av sköldpaddssidor på svenska. Det finns hur mycket som helst att fylla dem med. Nästa artikel jag planerar att översätta är "feeding boxturtles".

Link to comment
Share on other sites

Tyvärr är många av de "bra" artiklarna på tyska, :blink: och även om jag läste det på gymnasiet så räcker det inte till för alla svåra ord.

Det är bra att det finns "tolkar" som sedan kan dela med sig av informationen. :D

När man har sköldpaddor vill man ständigt följa de råd och tips som ständigt flödar fram.....

Link to comment
Share on other sites

Något jag väntar på är också P-A:s uppdaterade hemsida, även om mycket kommer ut på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Tyvärr är många av de "bra" artiklarna på tyska, :blink: och även om jag läste det på gymnasiet så räcker det inte till för alla svåra ord.

Det är bra att det finns "tolkar" som sedan kan dela med sig av informationen. :D

När man har sköldpaddor vill man ständigt följa de råd och tips som ständigt flödar fram.....

Ett tips är att använda de översättningsverktyg som finns på nätet, exempelvis babelfish. Man klistrar in en text och får den översatt till ett annat språk. Inte alltid grammatiskt korrekt men helt klart läsbart.....

Link to comment
Share on other sites

Något jag väntar på är också P-A:s uppdaterade hemsida, även om mycket kommer ut på forumet.

Ha inte för stora förhoppningar, snart är det vår och det ska byggas nya små växthus eller drivbänkar och utehagar till våra ungar som börjar växa till sig.

Link to comment
Share on other sites

Kul med lite nya hemsidor att kolla på! :)

Link to comment
Share on other sites

P-A, det finns ju laptop....den kan du ta med ut i dina utehagar osv.Simultanförmågan sätts på prov. ;)

Vi väntar....

MVh Maria

Link to comment
Share on other sites

Kul Mimmi att du har gjort din hemsida nu. Som de före mig har sagt så är det ju ont om svenska sidor. Jätte kul att du fixar med det :) //Johannes

Link to comment
Share on other sites

Nyss hemkommen från sportlov i Österrike såg jag att du lagt ut din sida som du byggt på ett tag nu.

Kul!

Ska ta en närmare titt när jag inte är så trött efter bil och flyg hela dagen och halva natten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...