Jump to content
Forum Sköldpaddor

IPB


Ronnie

Recommended Posts

Hej! varför skiftar inte "flaggan" IPB färg längre när det finns nya inlägg?

R/P

Link to comment
Share on other sites

Jag vet tyvärr inte vad det kan bero på men jag ser när det är nya inlägg, "flaggan" är mörkfärgad när nya inlägg finns.

Link to comment
Share on other sites

Jag vet tyvärr inte vad det kan bero på men jag ser när det är nya inlägg, "flaggan" är mörkfärgad när nya inlägg finns.

Så har det funkat här också hela tiden utom dom senaste dagarna då dom förblir ljusa, dvs att det inte finns något nytt meddelande :blink:

Tror nog att P-A fixar det så småningom.

R/P

Link to comment
Share on other sites

Ronnie, det beror antagligen på att din webläsare rört ihop kakorna (cookies).

Radera alla kakor (cookies) och försök igen.

Link to comment
Share on other sites

Ronnie, det beror antagligen på att din webläsare rört ihop kakorna (cookies).

Radera alla kakor (cookies) och försök igen.

Har raderat alla cookies nu men det är ändå samma fel på flaggan för Hibernering och Diverse <_< får säga som alla andra "jag och datorer" :D

R/P

Link to comment
Share on other sites

Till mig ser det ut som om det fanns nya inlägg i nästan alla diskussioner. Det är bara inte sant... "markera allt som läst" fungerar inte, har aldrig fungerat med det här forumet. Den markerar dom läst, men den nästa gången jag kommer här är de oläst igen. Jag använder några andra forumer som funkar på samma sätt som det här, men det här är den enda som jag har problem med.

Link to comment
Share on other sites

Jag brukar klicka på den mörka flaggan när det inte längre finns några olästa meddelanden, då blir den ljus.

Jag vet inte varför det inte går med automatik och tänker inte lägga tid på att undersöka det.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jag är inloggad när jag läser.

Jag tycker också att det är bättre att använda tiden till att svara på frågorna än att inspektera den här, P-A :) .

Link to comment
Share on other sites

Ja, jag är inloggad när jag läser.

Jag tycker också att det är bättre att använda tiden till att svara på frågorna än att inspektera den här, P-A  :) .

Jo!! jag är inloggad, men skit samma jag kollar ändå på samtliga "flaggor" efter frågor och svar som är intressanta.

R/P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...