Jump to content
Forum Sköldpaddor

Går Ej Att Logga In


carina

Recommended Posts

Hej!

Varje gång som jag ska logga in så får jag svaret att det inte finns någon med mitt inloggnings namn. Jag måste göra om samma sak flera gånger innan jag helt plötsligt är inloggad. Jag är helt säker på att jag skriver rätt. Men det kan ju bli fel ändå förståss.

Är det någon som vet varför det blir så? :unsure:

Carina

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Varje gång som jag ska logga in så får jag svaret att det inte finns någon med mitt  inloggnings namn. Jag måste göra om samma sak flera gånger innan jag helt plötsligt är inloggad. Jag är helt säker på att jag skriver rätt. Men det kan ju bli fel ändå förståss.

Är det någon som vet varför det blir så? :unsure:

Carina

Jeg har automatisk pålogging! Prøv det!

Link to comment
Share on other sites

Ok!

Men var gör jag det? Har letat men hittar inte var.

Link to comment
Share on other sites

När du loggar in finns det en ruta som du kan kryssa i. "Kom iihåg mig" eller lösenorden eller nåt

Link to comment
Share on other sites

Jo den rutan är i kryssad. Men ändå så svarar programet med att den inte hittar någon med mitt inloggnings namn.

Men är jag ute på forumet och tittar runt och försöker att logga in efter en stund så kan jag logga in.

Link to comment
Share on other sites

Jo den rutan är i kryssad. Men ändå så svarar programet med att den inte hittar någon med mitt inloggnings namn.

Men är jag ute på forumet och tittar runt och försöker att logga in efter en stund så kan jag logga in.

Kanske är namnet carina som det blir så för :lol: ...Jag har också problem med inloggningen.Får till svar att det inte finns någon med namnet charina vid ett par tre försök...sen så helt plötsligt är jag inloggad.Konstigt

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Blir likadant för mig, i går kväll och vid lunch tid kom jag inte alls in :(

Nu när man väll har kommit in vågar man ju knappt logga ut.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...