Jump to content
Forum Sköldpaddor

Länka Till Ett Inlägg!


Vice

Recommended Posts

Hej. Jag bara undrar en sak. Om tex. någon frågar en sak och jag vill länka till ett svar som redan är skrivet hur går jag till väga då?

Tex. jag vill länka till sidan 2 inlägg 4 i en tråd.

När man klickar på länken skall man inte komma till början av tråden, utan direkt till inlägg 4 på sidan 2.

Hoppas att ni förstår den invecklade frågan! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jag bara undrar en sak. Om tex. någon frågar en sak och jag vill länka till ett svar som redan är skrivet hur går jag till väga då?

Tex. jag vill länka till sidan 2 inlägg 4 i en tråd.

När man klickar på länken skall man inte komma till början av tråden, utan direkt till inlägg 4 på sidan 2.

Hoppas att ni förstår den invecklade frågan!  :rolleyes:

Det finns ett nummer uppe till höger på alla inlägg, ditt har ex #1, detta är en hyperlänk, du kan högerklicka på den och kopiera genväg / copy url eller vad som står i din hypertextläsare (ie/firefox/mozilla).

Denna länk går sedan till rätt inlägg automagiskt (ex. ett bra svar).

Bilder visar hur man gör:

Link to comment
Share on other sites

Okej, men om man inte ser nummret som är uppe till höger? Kan man stänga av så att man inte ser det? Eller om det helt enkelt inte finns är det då omöjligt att länka direkt dit?

Link to comment
Share on other sites

Kollade du på mina bifogade filer?

De siffrorna finns alltid där.

Faktum är att ifall du har javascript som stöder prompter (har stängt av det själv), kan du bara trycka på den och sen Ctrl+C/Ctrl+V

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...