Jump to content
Forum Sköldpaddor

Nytt Forum


P-A

Recommended Posts

Nu hoppas jag att vi ska kunna köra hos detta webbhotell där vi kan utnyttja forumets funktioner bättre.

Jag kan bl a ta back-up av alla tabeller i databasen och lägga på min egen hårddisk.

Följande medlemmar har flyttats över och kan logga in, övriga måste registrera sig på nytt:

Alex  Medlem 9 Feb 04

atheris  Medlem 15 Feb 04   

Helena Palén  Medlem 15 Feb 04  

izaina1  Medlem 20 Feb 05   

Karin H  Medlem 10 Feb 04   

Karin36  Medlem 12 Sep 05   

Lady Linus  Medlem 5 Sep 05   

Marita  Medlem 12 Sep 05   

Mika  Medlem 11 Sep 05   

phie  Medlem 15 May 05   

Rebecka  Medlem 9 Feb 04   

Simba  Medlem 2 Aug 05   

sixten-123  Medlem 26 Aug 05   

solo  Medlem 8 Sep 05   

susanne  Medlem 9 Feb 04 

Link to comment
Share on other sites

Underbart med att ha fått tillbaka alla trådar..

Enda naktdelen är att vi tappat en viss bebis tråd, men något säger mig att det kommer mer info kring det där livet iaf ;)

Link to comment
Share on other sites

Bebisen återkommer.

//Helena

Underbart med att ha fått tillbaka alla trådar..

Enda naktdelen är att vi tappat en viss bebis tråd, men något säger mig att det kommer mer info kring det där livet iaf ;)

Link to comment
Share on other sites

Tack P-A!

Här går det snabbt vill jag lova :D

Kan du byta namn på en medlem?

Byt isåfall atheris mot Andreas.

/A

klart

Kan du även byta mitt namn. Jag är ju gift nu.

Helena Palén Berggren

/Helena

Link to comment
Share on other sites

Jag har svenska knappar idag på jobb där jag kör exploder, hemma kör jag Mozilla och där hade jag igår engelska knappar.

/A

Link to comment
Share on other sites

Atheris:

Testa att reloada allt .. Först F5, sen Ctrl+R (I Firefox/Mozilla afaik).

Ifall inte det fungerar så kan det vara så att din firefox är inställd på engelska, inte säker på ifall detta forum bryr sig om förvaldaspråk..

Link to comment
Share on other sites

Atheris:

Testa att reloada allt .. Först F5, sen Ctrl+R (I Firefox/Mozilla afaik).

Ifall inte det fungerar så kan det vara så att din firefox är inställd på engelska, inte säker på ifall detta forum bryr sig om förvaldaspråk..

Just nu är ledtexterna på engelska. Jag försökte sätta svenska till standardspråk och då gick det inte att köra under någon timme men fick sen igång det igen men nu går det inte att få svensk text, bara knapparna är på svenska.

Ska försöka ordna till svenskan ikväll. Då ska man kunna välja mellan svenska och engelska.

Problemen är sviter efter det gamla forumet vars tabeller flyttats över. I det gamla forumet var svenska språkpaketet inmonterat utanför den ordinarie kontrollpanelen pga att webbhotellet körs i safe mode.

Någon kanske förstår. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...