Linnsan Postat Maj 23 Share Postat Maj 23 (edited) Såg för ca två dagar sedan att min sköldpadda har fått svullna ögon. Först var det bara på högra ögat, men nu verkar det som om den har problem med att öppna ögonen när den ska vakna. Är det bara att den har "sömn" i ögonen? Har även observerat att den kliar sig rätt mycket i ögonen med frambenen och den verkar inte riktigt ha samma aptit som den brukar. Den kan äta, men den äter bara när jag matar den för hand. När jag placerade den framför matskålen så ville den äta, men den kliade sig bara i ögonen och tillslut struntade den i att äta och gick istället in i grottan. Vad ska jag göra? Ska jag åka till veterinären? Den har inga problem med att andas, ögonen eller näsan rinner inte och jag märker inga andra symtom på den mer än det som beskrevs. Mycket tacksam för svar då jag är orolig för min lilla bebis Edited Maj 23 by Linnsan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts