Jeppe Postat Januari 12, 2017 Share Postat Januari 12, 2017 Har pysslat lite i sköldpaddsrummet och byggt lite nya terrarier. De blir kanske inte jättefancy och jag tycker alltid att allt blir lite för smått när jag väl är färdig, men de ska nog fungera bra. Jag har börjat använda dammduk till vattenpölarna i mina terrarium och tycker att det funkar väldigt bra. Det stora terrariet är lite äldre och har hunnit växa till lite. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helena Palén Berggren Postat Januari 12, 2017 Share Postat Januari 12, 2017 Alltid lika kul att se olika lösningar. Man kan aldrig få nog av tips Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henry Postat Januari 13, 2017 Share Postat Januari 13, 2017 Trivsam möblering! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regna Postat Januari 13, 2017 Share Postat Januari 13, 2017 Å vad fint! Härlig naturmark. Det var verkligen bra med dammduken, skönt att slippa "kant". Har du lagt duken som foder i hela lådan? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppe Postat Januari 13, 2017 Author Share Postat Januari 13, 2017 Nej, jag har den faktiskt bara i vattendelen, fast det hade nog gått fint att lägga dammduk i hela terrariet. Det är bara lite pyssel med att få det så "oskrynkligt" som möjligt och jag valde att ha så få hörn att bråka med som möjligt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts