Ronnie Postat Maj 19, 2016 Jesper, såg jag rätt att du är med i programmet Djursjukhuset nästa vecka? Såg bara några sekunder av trailern men det påminde om dig som höll på med en majssnok. /R Citera Share this post Link to post Share on other sites
Jeppe Postat Maj 20, 2016 Jo, det var nog jag då...De var och filmade för ett år sedan och det är väl klart nu. Jag stod som vanligt och babblade en massa och fokuserade väl inte riktigt på ormen så dem kröp liksom in under tröjan på mig. Det är svårt att dra ut en orm som har fått lite fäste med bukplåtarna, så vi fick mata ut den åt andra håller...Det tyckte filmteamet var väldigt roligt Så kan det gå när man babblar för mycket. Citera Share this post Link to post Share on other sites
Ronnie Postat Maj 26, 2016 Har tittat i dag på programmet , får kanske be om autograf nästa gång vi ses nu när du är lite tv-kändis /R Citera Share this post Link to post Share on other sites
MinnaSokura Postat Maj 27, 2016 Ja vi såg också. Sonens favorit program. Citera Share this post Link to post Share on other sites