Jump to content
Forum Sköldpaddor

Sköldpaddan Josef


Guest Marita

Recommended Posts

kolla in filmen om Josef, jag har hört om denna film tidigare (jobbar på Thomas Deutschmanns mammas företag) men inte vågat säga något i fall det skulle vara hemligt nu läste jag om den i metro den kan bli kul att se. Sidan 26.

Metro

Link to comment
Share on other sites

Jag har också sett ochhört om filmen tidigare men kommer inte ihåg mer än att det var i våras/somras. Det var på nyheterna på TV.

Min sambo sa: Den ska väl du se i alla fall! med ett flin...

Förstår inte varför han sa så? :D

Ska bli kul att se den. Får väl hyra in en litet barn, mina egna lär inte vilja gå.

Link to comment
Share on other sites

jag får nog låna någon annans barn för att se den eller köpa den på dvd när den kommer :) barnsligt förktjust i allt vad sköldpaddor heter är en liten samlare av små prydnads sköldpaddor men jag köper inte vad som hälst det har blivit att jag köpt en prydnads sköldpadda när jag varit utomlands. :) kanske man kan smila till sig ett ex av film bolaget när man har känningar :)

Link to comment
Share on other sites

Det ska bli intressant att se hur det blir med efterfrågan på sköldpaddor efter denna film. Jag vet hur många som ville ha clownfiskar efter Nemo trots att denna film egentligen inte var positiv när det gäller att hålla djur i fångenskap.

Man får verkligen hoppas att eventuella nya sköldpaddsägare inte råkar ut för sulcator och liknande....

/A

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...